Telefoniczna obsługa klienta - warsztaty
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę lub/i rozwijać umiejętności związane z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale telefonicznej obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).
Cel: Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta:
- uświadomienie, jaką wiedzę, kompetencje oraz umiejętności, powinna posiadać osoba zajmująca się telefoniczną obsługą klienta oraz ja w roli osoby zajmującej się obsługą klienta,
- poznanie sposobów, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w komunikacji z klientem,
- poznanie sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku,
- uświadomienie, jaką rolę odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat,
- poznanie niezbędnych narzędzi badania potrzeb klientów,
- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się,
- poznanie narzędzi skutecznej komunikacji z klientem,
- poznanie skutecznej metody asertywnej postawy wobec klienta.
Harmonogram szkolenia:
9.00 - 9.30 Przywitanie i zapoznanie się z uczestnikami szkolenia. Krótkie omówienie zasad pracy na szkoleniu.
9.30 - 10.30 Kompetencje, wiedza i umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta.
10.30 - 10.45 Przerwa.
10.45 - 11.20 Narzędzia rozpoznawania potrzeb klienta.
11.20 - 12.15 Rodzaje pytań i ich rola w badaniu potrzeb klienta. Skuteczne pytania.
12.15 - 12:30 Przerwa.
12:30 - 13.10 Aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznego porozumiewania się z klientem.
13.10 - 13.55 Komunikat „ja”, komunikat „ty” w procesie komunikowania się z klientem, asertywność.
13.55 - 14.00 Zakończenie i ankieta ewaluacyjna.
Cena warsztatów: Sprawdź aktualną cenę
Czas warsztatów: 6 godzin szkoleniowych
Miejsce udziału w warsztatach: Białystok, ul. Krakowska 5 lok. 201
Zapisz się:
tel. (85)744-00-64 lub poprzez formularz
Prowadząca: Anna Poduch – specjalista w dziedzinie handlu, obsługi klienta, umiejętności psychospołecznych. Ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w różnych branżach. Konsultant we wdrażaniu systemów jakości ze szczególnym uwzględnieniem systemu HACCP. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji oraz systemów jakości, organizowanych dla pracowników firm, sprzedawców, pełnomocników jakości i osób poszukujących pracy w zawodzie handlowca, sprzedawcy. Interesuje się działaniem ludzkiego umysłu, zwłaszcza w zakresie podejmowania decyzji. Rozwija własne umiejętności oraz pogłębia wiedzę w zakresie psychologii a także coachingu.
Warsztaty Hormeza - zarządzanie stresem od zupełnie innej strony
W ramach współpracy z trenerami/coachami zapraszamy na warsztaty Hormeza
Zaproszenie od prowadzącej:
Hormeza to zjawisko zdefiniowane w XV wieku przez szwajcarskiego lekarza oraz przyrodnika Paracelsusa jako:
Cóż jest trucizną? Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. Tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną.
Podczas warsztatów prezentuję różne aspekty hormezy obecne w naszym życiu i pokazuję, jak wykorzystać stresory do wzmocnienia ciała i charakteru.
13 października zapraszam na prezentację hormezy w postaci postów naprzemiennych (Intermittent Fasting - IF).
Podszas warsztatów dowiesz się:
* czym jest IF
* jakie korzyści płyną z praktyki IF
* jak optymalnie praktykować IF
Jesteś kobietą (25-45 lat) zainteresowaną wprowadzaniem trwałych zmian w życiu przy użyciu konkretnych metod pracy z ciałem - warsztaty „Hormeza” są dla Ciebie.
***
O mnie: life coach, od 7 lat aktywnie zainteresowana rozwojem osobistym oraz pracą z ciałem na rzecz wzmacniania osobowości oraz rozwoju duchowego. Praktyk postów naprzemiennych oraz innych zjawisk hormetycznych, które prezentuję na warsztatach.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Więcej informacji: https://hormezapostybialystok.evenea.pl/
https://www.facebook.com/events/585988504938204/
Zmiana adresu
Zmieniamy adres
No i stało się. Od 1 lipca możecie znaleźć nas w nowym miejscu, niedaleko naszej poprzedniej lokalizacji. Nowe, klimatyzowane sale i biuro, cały czas ścisłe centrum Białegostoku, niezmiennie wysoki standard organizacji i prowadzenia szkoleń - teraz to wszystko znajdziecie przy ul. Krakowskiej 5 lok. 201 w Białymstoku.
Zapraszamy do odwiedzin.
Studencka promocja
Jesteś studentem/tką? Masz już zaktualizowaną legitymację studencką na rok akademicki 2016/2017? Stawiasz na rozwój i chcesz nauczyć się czegoś, co przyda się w pracy zawodowej?
Skorzystaj z okazji i zapisz się na autoryzowane szkolenie z podstaw projektowania w programie AutoCAD 2017.
Pierwszych 10 osób, które okażą aktualną legitymację studencką ważną na rok akademicki 2016/2017 otrzyma 50% zniżki na 30-godzinny kurs podstawowy AutoCAD 2017. Kurs kończy się otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu Autodesk.
Gwarantujemy:
* profesjonalną i przyjazną kadrę szkoleniową,
* własne materiały szkoleniowe,
* praca na najnowszej wersji programu AutoCAD,
* zajęcia w centrum miasta,
* międzynarodowy certyfikat Autodesk oraz certyfikat z suplementem zgodny z Rozporządzeniem MEN.
Czas trwania: 30h
Cena: 550 zł (studenci z aktualną legitymacją), 1107 zł (pozostali)
Termin: koniec października lub po zebraniu się grupy
Zapisy do 31 października lub do wyczerpania miejsc.
Nie przegap okazji! Szczegóły programu kursu oraz zapisy na stronie http://bik.edu.pl/9-oferta/szkolenia/4-kurs-autocad#AC2d1
lub pod numerami tel. (85)744-00-64; 503-33-72-42
Kreowanie i promocja produktów lokalnych